10 th PUTRAJAYA HOT AIR BALLOON 2019

.

.

.

.

2019

Hot Air Balloon Putrajaya kali ke 10

Hampir tiap-tiap tahun saya pergi

Masa depa buat dekat Taman Metropolitan Kepong hari tu saya tak pergi tapi ..

.

.

.

.

 

Tahun ni nak cuba dari atas Jambatan Sri Wawasan pulak

Putrajaya berjerebu tapi !!

Dah banyak port saya ambik gambar sebenarnya ..

Dari Ayer@8 , tepi tasik dekat Precint 8 , dari Masjid Besi

Semua view adalah ohsem ..

.

.

.

.

Subuh sepi-e lagi dah kena sampai sini ya ..

Belon akan mula dipanaskan bermula pukul 6:30 pagi

.

.

.

.

Kalau kau terhegeh-hegeh sampai sini pukul 8 pagi .. nengok aje lah belon putih yang paling besar turun naik turun naik 35 meter

.

.

.

.

Tapi banyak attraction dan makanan dan permainan lain dekat tapak pelancaran belon tu ..

Ada aje aktiviti … Parking pun banyak

.

.

.

.

Tujuan utama ialah sebab nak buat ni ha …

Time lapse ..

.

.

.

.

Gigih otot Hakak memegang fon untuk merekod time lapse ni tau !

.

.

.

.

Patutnya ada dua kali penerbangan belon .. Pagi dan petang

Dan dengan gigihnya datang lagi petang nya ..

Kali ni port baik punya ..

Dari pinggiran tasik dekat Masjid Besi

Tunggu dan tunggu dan tunggu ..

Belon tak terbang terbang jugak !!

Mungkin kerana udara persekitaran Putrajaya yang masih panas , maka belon tak boleh terbang ..

.

.

.

.

Dapat lah jugak satu senja yang merah …

.

.

.

.

Banyak sebenarnya port untuk fotografi di Putrajaya ni ..

.

.

.

.

 

Advertisements