FESTIVAL KESENIAN ORANG ASAL ANTARABANGSA SELANGOR 2015

.

.

.

.

Cerita Bulan Ogos

Wasaap kawan-kawan..

Tanya nak pergi tak Festival Kesenian Orang Asal Selangor ni?

Geng-geng biasa nak ikut..

Jom ke Taman Botani Shah Alam !

Ada banyak acara sebenarnya

Kita orang tak dapat / jumpa aturcara majlis tapi.

Tengah nengok-nengok pameran

Dengar gedang gedegung kat luar

Acara persembahan daripada Orang Asal Filipina dah nak mula

Mereka daripada Igorot Tribe [ info curi dari blog En Syed  🙂  ]

IMG_7453

.

.

.

Ada perbincangan hangat antara kami pada masa ni..

Kihkihkihh

Bincang tentang dia tu pakai spender ke tidak..

Haiyoooo …

Tak senonoh lah kan punya perbincangan..

Lepas tu.. dok kuk kik kuk kik bertiga…

IMG_7454

.

.

.

IMG_7456

.

.

.

Orang Asal dari Kelantan rasa-rasanya..

IMG_7459

.

.

.

Ok

Persembahan dah bermula ..

IMG_7462

.

.

.

IMG_7463

.

.

.

IMG_7465

.

.

.

IMG_7470

.

.

.

Tak tahu pun kawan kita orang , En Syed , pun datang masa ni

Tengah nengok persembahan yang sama

Saya ada lah wassap En Syed , tapi tak lak tanya dia nak datang ke tidak..

Dan tak lak me-wassap pagi tu tanya

Kekononnya .. kalau dia datang .. nak sergah terperanjatkan dia lah ..

Dia pun tak wassap kita orang .. telefon tinggal dalam kereta..

Dah balik.. baru tahu En Syed pun ada kat situ..

Siap terambik lagi gambar kita orang kat situ !!

Hehehheeeeeee..

IMG_4783_F1

.

.

.

Habis persembahan daripada Filipina tu..

Kita prang ke bendang..

Sawah tengah menghijau .. menguning ..

img_9813

.

.

.

Ada orang dan orang-orang

img_9815

.

.

.

Siap piknik makan berger oblong dalam rumah tengah bendang

img_9816

.

.

.

Cantik tempat ni ..

Pernah berbasikal dalam ni awal tahun dulu..

Ada cerita kat sini..

Bagus untuk aktivitisihat se keluarga

img_9817

.

.

.

.

 

Advertisements