NASI LEMAK KUKUS OLD TOWN CHEF FAUZEY

.

.

.

.

Haaaa..

Ada pelik kah ?

Hakak buat review tentang makanan ?

🙂

Nasi Lemak Kukus Chef Fauzey

Di Old Town Petaling Jaya

Senang je nak cari ..

Stesen Bas lama tu dah dirobohkan

Lori nasi lemak ni betulbbetul kat belakang Stesen Bas tu

Sebelah UOB ..

Ada parkir tepi-tepi jalan tu

Boleh makan dan tapau ..

Nasi lemak kukus ada

Nasi lemak kukus goreng pun ada

Sedapppppppp !!!

Saya suka

Makan dengan ayam goreng berempah dia , atau udang goreng berempah dia ..

Pehh ..

e

.

.

.

Baca tentang ni kat The Vocket

Bagus The Vocket ni

Banyak pengetahuan ..

a

.

.

.

b

.

.

.

c

.

.

.

Dekat je dengan kampung saya ..

Kena lalu ex-Bulatan Othman tu ..

Dah jadik simpang empat berlampu isyarat dah kat situ sekarang ni ..

Cuma tak lalu nak lalu situ pada hari-hari berkerja ..

Semak !!

d

.

.

.

Ok

Sedap ..

Gi aa cuba..

.

.

.

.

 

Advertisements