FESTIVAL FLORIA DIRAJA PUTRAJAYA 2015 [ 2 ]

.

.

.

.

Sambung jalan-jalan di Precint 4

Festival Floria Diraja Putrajaya 2015

Warna warni Floria …

28

.

.

.

Ada obor-obor ..

29

.

.

.

Ada ‘ pin-wheel ‘ gergasi

30

.

.

.

Putus urat napas afuhhh afuhhh pun tak kan berpusing benda ni ..

31

.

.

.

Bagi Dak Anash lolipop besar ni..

* Motip bodek dak Anash ?? *

32

.

.

.

33

.

.

.

Pokok ni senang tumbuh kan GB?

Apa nama pokok ni ?

Kalau hakak tanam kat balkoni , senang hidup tak?

Mana nak cari spek gitu tu?

Kat Daiso ado?

34

.

.

.

Oh..

Sungguh kreatip !!

35

.

.

.

36

.

.

.

#kelabjaridebab

37

.

.

.

Hasil kreativiti MBPJ rupa-rupanya..

Spender merah!!

Kahkahkahhhhhhhh !

38

.

.

.

Mana ada jual bendalah ni ?

Nak beli

Nak gantung kat balkoni ..

39

.

.

.

41

.

.

.

42

.

.

.

Taman Diraja Negeri Sembilan ..

44

.

.

.

45

.

.

.

46

.

.

.

47

.

.

.

48

.

.

.

Siapa pernah nengok burung tempua?

49

.

.

.

Macam inai kat tangan ..

50

.

.

.

Jumpa ni ..

Comel ya amat!!!!

51

.

.

.

The evil one..

52

.

.

.

53

.

.

.

Nak cari batu-batu gitu lah..

Cat elok-elok..

Lukis minion-minion ..

54

.

.

.

Tangan tak berseni saya pun boleh buat rasanya ni..

56

.

.

.

58

.

.

.

Tangkap Sang Mentari dalam lampu kaca

59

.

.

.

Taman dari Melaka..

60

.

.

.

61

.

.

.

62

.

.

.

Saya tak pernah sekali pun teringin nak nengok cerita bendalah hobbit-hobbit ni..

63

.

.

.

64.

.

.

Ok

Habis dah..

Semua gambar diambil dengan ifonsix

Tak macam gambar yang guna ifonsix yang kat bill board tu punnn tapi..

.

.

.

 

 

Advertisements