BIG BAD WOLF : LAGI ??!

.

.

.

.

Ada orang kata ..

Ko pesal dah lama tak update blog ??!!

Saya jawap ..

Aku tak pergi mana-mana .. aku tak ada cerita ..

Ha .. Beb ..

Ni aku update dahhh …..

.

.

Hantu-hantu buku empat tiga orang melompat-lompat nak pergi

Tempat yang sama

Dekat Mines tu ..

1

.

.

.

Poster-poster nya memang memikat hati

Yang gini-gini rm 29.90

2

.

.

.

3.

.

.

Stop over analysing

Life is simple.

4

.

.

.

Yang dah siap dibingkaikan rm99 rasanya ..

Trust Your Gut

Keep Your Heart Open

8

.

.

.

7

.

.

.

6

.

.

.

BudakLast punya belah tengah

Saya punya belah kanan sekali

BudakMataBesar punya belah kiri

13.

.

.

Dia punya ..

6 buah buku

Saya tak boleh baca sangat buku-buku yang dia beli

Jenis-jenis macam Hunger Games , Mocking Jay

Saya baca sehelai muka surat pun saya dah serender..

Ni ia jumpa set baru buku-buku gitu..

Hunger , Gone , Fear

Ntah pasal apa ntah ..

I kenot ..

12

.

.

.

Melompat bila jumpa buku ni !!

Tebal..

RM 25 je..

15

.

.

.

Dan yang paling saya suka dan beli masa sale kali ni ..

Buku ini ….

22 years 22 Voices ..

Mahathir

9

.

.

.

10

.

.

.

Tun ..

The Best ..

11

.

.

.

Belanja gambar kucing yang tak malu yang masuk rumah buat macam rumah sendiri purr sana purr sini mintak gosok leher dan lepas tu plup tidur macam kat rumah sendiri

14

.

.

.

.

 

 

 

Advertisements