KRISDAYANTI LIVE IN KL 2014 : KL CC

.

.

.

.

Untung aaaa !!

Dapat tiket Krisdayanti Live In KL 2014 !!

Break kejap cerita Jogja

IMG_3476

.

.

.

Sampai awal

Pergi lah mempaparazi ..

IMG_3477

.

.

.

Comel Nurul ni !

IMG_3480

 

.

.

.

Jom !!

Konsert dah start!!

IMG_3482

.

.

.

Mula-mula gitu persalinannya!!

IMG_3484

.

.

.

Close up nya…

IMG_3485

.

.

.

Mantap suara KD !!

Menghitung hari ..

Fofular 16 tahun yang lalu ..

IMG_3487

.

.

.

Anak perempuan Krisdayanti

Aurel Hermanshah namanya

Punya suara yang sedap juga..

IMG_3489

.

.

.

Dan comel !

IMG_3493

.

.

.

IMG_3496

.

.

.

Para pemuziknya semua dari Indonesia sana

Yang ni yang saya suka nengok

Nampak sangat enjoy gesek biola tu!!

Comel pun comel !!

IMG_3498

.

.

.

IMG_3499

.

.

.

Lagu Sinaran

Tiba-tina dia turun pentas !

IMG_3501

.

.

.

Dan tarik Sheila Majid nyanyi !!!

Mantap beb!!

Saya dok usha yang di sebelah Sheila tu..

Ada Acis !!

Acis!! * lambai dari jauh !! *

Korang kenal tak Acis  siapa ?

Gersang kenal ? Man Bai kenal ?

Tau ?!

Alaaa…

Tak dapat lak gambar Acis !!

IMG_3503

.

.

.

Salin baju lagi !!

IMG_3509

.

.

.

IMG_3516

.

.

.

Siapa tu ?!

IMG_3524

.

.

.

Penyanyi undangannya !!

Hafiz !!!!!!!!

IMG_3526

.

.

.

Alaaaa !!

Mana rambut yang itu!!!!??

Nyanyi lagu Matahari

IMG_3527

.

.

.

Tetiba saya nampak seorang fotografer berlensa panjang , berambut seperti kerinting-kerinting awan nano !

Saya teruja

Saya rasa saya kenal

Saya kenal dia ayah dia dan mak dia !

Saya nak tegur tapi dia tengah sibuk ngambik gambar ..

Saya pasti itu adalah JJbinks , anak MakCik Kantin dan Uncle Troy itu!!

Rambut kerinting  + berkamera besar lensa panjang  .. pastinya JJBinks !

Saya wassap kat Mak dia

Pukul 1:30 pagi baru balas ..

Mak dia pun ada di konsert yang sama rupa-rupanya !!!

IMG_3529

.

.

.

Duet lagu Ombak Rindu

IMG_3539

.

.

.

Dan lagu Cinta

IMG_3546

.

.

.

Salin baju lagi ..

IMG_3551

.

.

.

Dan lagi..

IMG_3555

.

.

.

Dan lagi !!

IMG_3564

.

.

.

Suara KD memang power !!

IMG_3565

.

.

.

IMG_3575

.

.

.

Tiba-tiba dia turun !!

Dan ajak kawan baik dia nyanyi !

IMG_3584

.

.

.

IMG_3591

.

.

.

IMG_3596

.

.

.

IMG_3598

.

.

.

IMG_3599

.

.

.

Sungguh terhibur dan teruja !!

Sebenarnya MC majlis kata tak boleh ambik gambar dan rakam video

Dah orang lain buat, kita pun buat lah…

Mencabarnyaaa nya nak ambik gambar dalam gelap gini!!!!

.

.

.

.

 

 

Advertisements