P RAMLEE THE MUSICAL : ISTANA BUDAYA

.

.

.

.

Kali terakhir , datang Istana Budaya , rasanya masa Gema Zafana dulu

Duduk depan , tengah

Nampak sebijik-sebijik muka penari-penari

Nampak tahi lalat sebelah mata kiri Siti

Almaklumlaaa ..

Tiket free !!

4

.

.

.

Hah !!

Semalam ..

Bayor sendiri ..

Tiket paling tinggi

Tingkat , bukan reganya ..

Atas sekali!!

Diskaun 15 % sebab Hari Raya Haji

Tak nampak sangat muka pelkonnya..

Nak nengok siapa para pelakonnya ..

Kena nengok kat tiket ni..

Kalau nengok kat pentas tu ..

Adalah 5cm tinggi ..

Tony Eusoff , Lisa Surihani , Tiara , Nadia Aqilah , Douglas Lim …

Dan  ramai lagi ..

2

.

.

.

Pertama kali BudakMataBesar nengok teater

Nina yang beria ajak nengok sebenarnya

3.

.

.

Saya rasa ..

Tapi mungkin sebab seat yang paling tinggi er.. murah..

Kerusinya tak selesa sikit

Saya yang tak berapa tinggi ni pun rasa terkepit lutut saya bila duduk

Inikan pulak budak-budak dan kakak yang tinggi yang pergi dengan saya yang duduk kat belakang saya tu …

* dipaksa selfie .. tak pernah hayat saya selfie !!! . … saya tak nak selfie !! saya bagi sebelah mata je … *

1

 

.

.

.

Sebelum persembahan , semua diminta berdiri

Negaraku berkumandang

Ramai yang bernyanyi dengan semangatnya

Ramai yang sayang Malaysia

1.

.

.

Best !

Pergi lah ..

Sesekali buat sesuatu yang lain bersama keluarga dan kawan-kawan ..

Ada lagi..

Sampai 12 Oktober rasa-rasanya..

.

.

.

.

 

Advertisements