KAFE KUCING [ BUKAN KUCHING ] DI COFFEE COTTAGE SUBANG JAYA

.

.

.

.

Kami semua penggemar kucing

Semua sayang kucing

Ada terbaca pasal cafe kucing ni  , di Subang Jaya

Sebut je ‘ Jom pergi !! ‘

Melompat-lompat semua orang ikut !!

.

.

Coffee Cottage

Di Jalan 15/8A  Subang Jaya

No 1 Tingkat 1

Kena baca dulu peraturannya sebelum masuk minum-minum makan-makan dengan kucing-kucing ni ..

2

.

.

.

3

.

.

.

1

.

.

.

Kena nyahkuman dulu tangan sebelum masuk bilik mereka

Guna ‘ hand sanitiser ‘

Ini ialah mereka

4

.

.

.

Ini adalah Geng Suka Kucing kami …

5

.

.

.

Ni yang paling suka kucing

6

.

.

.

Ni baru berani-berani ..

19

.

.

.

Nama saya Cheese

King Cheese

7

.

.

.

IMG_9998

.

.

.

Saya Kimmi

8

.

.

.

Eh ..

Chop ..

Tak macam Kimi lak !!

IMG_9999

.

.

.

Yang ni suka sangat gigit tangan saya !

9

.

.

.

Nama saya Patches

IMG_9996

.

.

.

Saya ketawa ‘ ngeh ngeh ngehhhhh  !!! ‘

10

.

.

.

Kat pintu masuk nanti ada menan dia

Ada ‘ teasers ‘

Yang bulu-bulu  .. loceng-loceng .. bola ..

Boleh main-main dengan depa ni

11

.

.

.

Saya Ayumi ..

IMG_9995

.

.

.

Kucing Bengal kah?

Macam bukan

Comel sangat Ayumi ni !!

12

.

.

.

Si Muka Penyek  ni nama dia Garfield

IMG_9997

.

.

.

13

.

.

.

14

.

.

.

LC anti sosial sikit malam tu ..

15

.

.

.

IMG_9994

.

.

.

Telinga dah penyek !

Sebab ada orang tu buat bunyi macam kucing nak bergaduh !!

16

.

.

.

17

.

.

.

Berani-berani takut !

Bila kucing datang je .. terangkat semua kaki!!

Lupa lah nak cerita pasal makanan ..!

Boleh order makanan dan minuman ..

Boleh makan kat luar , atau bawak masuk dalam bilik ni .. Makan-makan sambil main-main dengan kucing-kucing ni !!

Ada kek

Ada cappuccino

 

18

.

.

.

Tengah merancang siapa nak main dengan siapa ..

20.

.

.

Hahahahaaa!!

Comel !!
IMG_9993

.

.

.

.

Advertisements