KOTA KINABALU 2015 : TAMU GAYA

.

.

.

.

Sambungan cerita Kota Kinabalu

Pagi Ahadnya , subuh sepi-e tu saya sudah ke bandar Kota Kinabalu

Mencari Masjid Likas

Nanti-nanti saya letak gambar

Ntah kat mana..

Kalau datang pagi-pagi , senang je nak parkir di sini

Terutamanya yang dekat bangunan Pejabat Pos lama ni

Yang dah jadi satu kawasan untuk hasil seni jalanan pulaknya ..

1

.

.

.
2

.

.

.3

.

.

.

Jom jelajan Pasar Tamu Gaya

Cantik-cantik pareo tie dye nya!!

4

.

.

.

5

.

.

.

Rambutan Anak Sekolah

Rambutan Tiada Biji

6

.

.

.

Ada jual anak durian

7

.

.

.

Wind   Dream  catcher

( Thanks En Syed.. Betulkan.. 🙂  )

8

.

.

.

Datang dengan cita-cita teguh

Tak nak beli apa-apa !

Nak tangkap gambar sahaja !

9

.

.

.

10

.

.

.

Akhirnya tergoda dengan gelang tangan yang macam Pandora tu

Murah aja bah !!

11

.

.

.

Nampak kecik je rambutannya ..

Saya tak cuba lah tapi

12

.

.

.

13

.

.

.

14

.

.

.

15

.

.

.

Terbeli shawl tu

Yang bunga-bunga tu

Cantik

Lembut

Tak payag gosok

Itulah criteria shawl saya

16

.

.

.

17

.

.

.

18

.

.

.

Duri duriannya panjang-panjang

Tak sekeras durian yang kita biasa jumpa

19

.

.

.

Dah nak terbeli dah ikan buntal kering tu!

Tak jadik tapi

20

.

.

.

Atsa tu

Signal Hill

Port tinggi di Kota Kinabalu

Boleh panjat dan nampak keliling Kota Kinabalu

Dan terbenamnya matahari Kota Kinabalu

21

.

.

.

22

.

.

.

Dah ..

Jom balik

Dapat dua gelang

Satu Lego

Tu je

Saya berbangga dengan diri saya!

23

.

.

.

Jom keliling tapak graffiti itu!!

.

.

.

25

.

.

.

26

.

.

.

27

.

.

.

28

.

.

.

29

.

.

.

30

.

.

.

31

.

.

.

Kawasan ni senang je nak cari

Depan Suria Sabah ni ..

32

.

.

.

Sekian..

.

.

.

.

Advertisements