31 OGOS 2015 : DATARAN MERDEKA : SEHATI SEJIWA

.

.

.

.

Tiap-tiap tahun

Pasti Kami ke Dataran Merdeka pada 31 Ogos

Dah macam tradisi pulak ..

.

.

.

Kali ni memang tak nak ambik gambar sangat

Nak enjoy the moment

Be part of the it

Duduk tepi tangga tepi tiang bendera

Abang ATM Sado main gendang

.

.

.

Mula-mula ingatkan memang semua berjambang…

.

.

.

Dipaksarela selpie untuk membuktikan kehadiran..

.

.

.

Fly Pass  dari Squadron Tentera Udara

Formasi penerbangan Peaswat Pilatus PC 7

Dari Kolej Tentera Udara Alor Star

Diketuai oleh Mejar Mohd Yazid Abu Seman

.

.

.

Berdesup terbang atas kepala..

.

.

.

Nampak macam senang je nak buat formasi gitu ..

.

.

.

Lintas hormat secara solo

F/A 18 D Hornet

Diketuai oleh Mejar Radin Saiful Afendi Radin Tahir

Dari Pangkalan Udara Butterworth

 

.

.

.

.

.

.

.

Saat yang ditunggu-tunggu !!

.

.

.

Haaaa !!!

Ada lagi !!

Tak pernah saya nampak dia terbang sebanyak ni tau!!!

11 buah pesawat Sukhoi 30 MKM !!!

Berdesup!

Bergegar Dataran Merdeka !!!

Honestly..

Ternganga !!

Dari 11 Squadron , Pangkalan Udara Gong Kedak

Diketuai oleh Mejar Mejar Mohd Norazlan Othman

IMG_8989-0

.

.

.

.

.

.

Dah ..

Puas hati dah !!

Dah nampak Sukhoi yang saya tunggu-tunggu..

Jom makan!!

Lapaq !!

Ini ..

Di tapak satu tiang bendera yang tertinggi di dunia ..

Di DataranUnderground

Ada medan selera kat situ

Ada aircond..

.

.

 

.

Tadi.. Nina ..

Masa nampak Sukhoi terbang ….

Sibuk kata nak jadik Pilot Jet Pejuang

Bila bawak masuk dalam OB tu ..

Sibuk pulak kata nak kerja macam hero dia .. , asben saya ..

.

.

.

Haa….

Memasing sempat bergambar dengan selebriti tau !!

Dengan Ally Iskandar ..

.

.

.

 

Apa kau jenguk tu ..

Dah tak ada dah Sukhoi kau tuu !

🙂

.

.

.

Dak Gadis Bunga kata ..

Vertical garden yang kat belakang kita orang tu sangat tak kena bunga yang ditanam tu dengan konsep vertical gardennya..

Bila  bawak dua orang ni..

Sorang .. kalau nampak taman , pokok , landscape .. adaaa je komennya

Yang sorang lagi .. kalau nampak apa benda lah kononnya .. mesti nak cakap pasal konsep mekanikalnya..

Dah…

Jom!!

.

.

.

Jom masuk OB..!!

.

.

.

Penuh satu OB !!

.

.

.

.

Dah ..

Habis cerita bergambar..

 

Ok laaahh..

Dapat sorang anak jadik Pilot Sukhoi jadik lahhhh…

Aminnnnn….

.

.

.

.

Advertisements