RUMAH TAMU DATIN HALIJAH

.

.

.

Encik Abdul ajak

Ada jemputan kerja kawin di Rumah Tamu Datin Halijah.

Hah ?

Siapa  tu ?

Tak kenal pun Datin Halijah ..

Biasalah .. Sekejapan sahaja sudah meng-gugel ..

Makanya jumpalah …

Di Sentul

Saya kayu sikit kawasan belah-belah sana tu ..

 

.

.

.

Susah sikit parkingnya..

Dan jalan nak ke kawasannya .. celah-celah jalan kecik celah rumah orang

2

.

.

.

Sesampai je….

Wahhhhh … !

Cantiknya rumah ni !

3

.

.

.

Jom naik jumpa perantin !

Assalamualaikummmm!!!

Bukak kasut dulu ya !

4

.

.

.

Lampu pesen lama ..

Tangga batu pesen lama ..

Tingkap pesen lama..

5

.

.

.

Assalamualaikummmm !!!

Apesal sunyi je ni ..?!

Kata ada kerja kawin !!??

6

.

.

.

Jom la naik cari Tuan Rumah dan perantinnya …

Salam-salam..

7

.

.

.

Datang bertiga beranak

Bawak Dak Nina

Dia pelik nengok telefon pesen lama ni ..

Saya pun ajar lah dia ..

Kita masukkan jari kat lubang depan nombor ..

Pusinggg

Lepas tu masukkan jari lagi kat lubang nombor kedua..

Pusssinggg lagi ..

Kik Kik Kik Kik dia ketawa..

Lambatnyaaaa … dia kata ..

Eh.. Dok usik-usik barang orang pulak dahhh

8

.

.

.

Suis lampu pun pesen lama ..

9

.

.

.

Aik ..

Sunyi je..

Mana kendurinya ..?!

11

.

.

.

Esboks pesen lama ..

Yang ni saya tak pernah jumpa ..

Cari macamana nak bukak pun tak jumpa macamana..

12

.

.

.

Haaa !!

Dah nampak perantinnya..

Dari pintu dapur

17

.

.

.

Jom turun balik ikut pintu depan tadi ..

14

.

.

.

Ramai rupa-rupanya kat kolong kat bawah rumah …

15

.

.

.

Ni ha tentang Rumah Tamu Datin Halijah ..

Arwah dah Datin Halijahnya ..

1

.

.

.

Jom makan ..

Sedap masakannya ..

Dendeng dan kambing goleknya sedap ..

16

.

.

.

Lepas makan jom jadik tukang ambik gambar ..

18

.

.

.

Selamat Pengantin Baru Encik Alfian dan Belinda !!!

b

.

.

.

Chopp..

Ai nak lah jugak bergambar dengan selebriti ..

Dengan Nurul Fariha Onn

Err.. Dia memang tinggi dan pakai kasut tinggi

Ai pakai kasut tak tinggi

19

.

.

.

Untuk tempahan ..

Sekarang dibuka juga untuk tempahan untuk berbuka puasa ..

Sebenarnya , Rumah Tamu Datin Halijah ni adalah sebahagian daripada Naili’s Place

Dengar-dengarnya .. sedap hidangan di Naili’s Place tu ..

c

.

.

.

Takde nya Dak Nina nak bergambar

Setakat gambar gitu nak lah dia ..

d.

.

.

.

 

 

Advertisements