MEET AND GREET LEWIS AND HAMILTON MERCEDES AMG PETRONAS F1 TEAM

~.

.

.

.

Gigih bawak beg kerja penuh berisi kamera dan segala bagai ke Suria KLCC Rabu lepas ..

Tak gigih nak beratur ramai-ramai panjang-panjang untuk nya tapi .

IMG_5581

.

.

.

Magnificent machine ..

IMG_5573

.

.

.

Untuk ini ..

Lewis dan Nico secara dekat [ kalau zoom la … ]

Dekat lah kan .. ?

Dari tingkat 2 Suria KLCC ..

IMG_5572

.

.

.

Lama jugak ..

Katanya 5:30 sampai ..

Pukul 6 baru nampak batang hidung ..

IMG_5583

.

.

.

Wooo hooooooooooooo !!

Saya jerit sama kuat-kuat!!!!

IMG_5590

.

.

.

Hi Nico !!

Dari sebelum gini lagi saya dah folo dia ni.. dalam F1

Dia je yang tak folo saya …

IMG_5592

.

.

.

Dulu kutuk-kutuk si Lewis ni..

Sekarang , sebab dah Team Merc Petronas ..

Dah tak kutuk-kutuk ..

IMG_5593

.

.

.

Ha !!

Lewis lambai saya !!!

Kau ado ??!

Hahhahaaaaaaa..

Perasannnnnnnn ………….

IMG_5594

.

.

.

Satu item je sorang untuk ditanda-tangani ..

IMG_5596

.

.

.

Sekali snap je sorang untuk ambik gambo

IMG_5597

.

.

.

Mula-mula sopan ..

Terkawal ..

IMG_5601

.

.

.

Lambat nho queue nya..

Lompat lah dia turun bertemu peminat !

IMG_5605

.

.

.

IMG_5609

.

.

.

Untung aaaaa

Selpie dengan Nico !!

IMG_5611

.

.

.

Tak mandi lima hari Amoi tu lepas ni !!

IMG_5615

.

.

.

Terus hapdet dekat fb ..

‘ Wa selpie dengan Lewis tau !! ‘

‘ Kau ado ??! ‘

IMG_5617

.

.

.

Saya nak topi tu satu !!

IMG_5622

.

.

.

IMG_5634

.

.

.

Berhimpit-himpit di aras dua dan zoom ketat-ketat ..

IMG_5636

.

.

.

IMG_5642

.

.

.

IMG_5643

.

.

.

IMG_5646.

.

.

Saya yakin dia pandang saya !!

Cuma dia juling air..

Sebab tu macam tak pandang saya ..

IMG_5647

.

.

.

Kah kah kahhhhhhhh..

Saya

~Ahkak yang [ memang ] perasan ..

.

.

.

.

 

Advertisements