YAYASAN SIME DARDY ART FESTIVAL : KLPAC : MUKHSIN DAN MUAR FC

.

.

.

.

Ada banyak sangat aktiviti, dalam, luar , kat padang , tepi padang

Semua best

Rasa nak pergi join , nengok semua !

Schedule  Performers   Artists – Dance

.

.

.

Persembahan daripada Drum Simfoni

1

.

.

.

2

.

.

.

3

.

.

.

Gedegang gededung dalam Pentas 2

4

.

.

.

Bila nampak si dia ni baru teringat yang depa ni selalu main dalam Nasi Lemak Kopi O diTV9 pada pagi-pagi Sabtu dulu

5

.

.

.

Enjoyable performance

Ramai jugak yang goyang-goyang badan tangan di depan pentas tu ..

ZenThe Explorer tutup telinga sebab kuat sangat ..

6

.

.

.

7

.

.

.

Persembahan dari Birdian Sax Quartet

8

.

.

.

Patutlah Cikgu Muzik BudakRock ajak the band members pergi

Dia ada buat persembahan rupa-rupanya ..

9

.

.

.

Cikgu dia yang rambut pendek tu

Nama .. dia tak mo beritau..

Dia tak mo saya pergi dekat Cikgu dia tu dan borak-borak dengan dia..

Pelik Budak Rock ni …

10

.

.

.

Ada macam-macam saxaphone rupa-rupanya …

Ada Soprano Saxophone , Alto Saxophone , Tenor Saxophone , Baritone saxophone

 

11

.

.

.

Mamat-mamat ni nyanyi best jugak

‘ Lelaki 2.5 ‘ rasa-rasanya

12

.

.

.

13

.

.

.

14

.

.

.

15

.

.

.

Nyanyi lagu Tok Mudim Dah Datang

16

.

.

.

2 kali Zen The Explorer duduk depan sekali nengok badut

Suka sangat

17

.

.

.

Ingatkan tak lah nak duduk kat sini sampai ke petang

Dak Nina nak nengok Mukhsin ..

Kenalah tunggu sampai pukul 3 petang

Kalau boleh semua karya Yasmin Ahmad tu dia nak nengok …!

[ She is becoming more and more a ‘ Mini Me ‘ .. Encik Abdul kata .. dia dah keluar dari bawah tempurung semenjak dua menjak ni ]

18

.

.

.

1

.

.

.

Part paling saya suka .. !

Muar FC !!

Lawan Benut FC !!!

Pengadil pengsan terlanggar tiang gol !!

Syafie Naswip memang talented .!

Karya Yasmin Ahmad memang terbaik . !

22

 

.

.

.

Agak lemau jugak lah budak Zen The Explorer ni ke sana ke mari  sampai ke petang

Sib baik tak banyak kerenah hari tu …

 

19

.

.

.

Sukacakap ‘ i am watching you ! ‘

Sambil tunjuk dua jari dia ke mata dia dan kemudian ke mata saya

20.

.

.

Ok

Esok sambung lagi..

🙂

.

.

.

.

Advertisements