TASIK SIMFONI SURIA KLCC

.

.

.

.

[ Fuhhh ..

Sib baik masih ingat password !! ]

Masuklaaaaa ..

Pintu tak kunci tu …

Salam dulu ..

Selamat Hari Raya ek !!!!

.

Banyak habuk sikit tapi …

Sebulan tak mengemas  ..

Maklum laaa .. Bulan  Posa…

Banyak benda lain lagi afdhal dibuat …

.

.

.

.

Dah lama dah moskil

Dari mana depa shoot view Menara Berkembar Petronas gini

Akhirnya dapat cahaya kebenaran …..!

Ada majelis berbuka puasa di Hotel Traders

Ada meeting-meeting-CME-CME dulu tapinya sebelum berbuka …

Meeting-meeting-CME-CME nya di Tingkat 32

APA ??!!

Tingkat 32??!

Maka dengan gigihnya Hakak mengangkut tripod berhabuk segala bagai tu ke Majelis Berbuka Posa

:))

Inilah pemandangannya dari Tingkat 32 itu !!

1

.

.

.

Tidak tenteram hati memikirkan bagaimana dan di mana nak pacak tripod itu nanti ..

Naik ke roof top swiming poolnya..

Pun cantik ..

Kalau ambik gambar bertripod segala bagai ..mahu kena halau lak nanti tapi …

Dan ada cermin sekeliling swiming pool itu..

Mesti banyak pantulan cahaya ..

Hati sudah gundah gulana …

Majelis berbuka posa tu tak penting..

Ini lagi penting !!

2

.

.

.

Makanya ..

Buka posa.. Air segelas .. keledek goreng sekeping dua ..

[Hahhahaaa..Kau kenahapaaaaa??! .. makan keledek goreng je kat hotel??!! ]

Sesudah yang wajib ..

Naik balik ke bilik mesoarat ..

Yes kosong yes kosong yessss kosongggg !!!!

Masih kosong !!

Baru tenteram di hati .. Makanlah sepinggan dua ..

Dan naik balik ..

Kelentang kelentung sorang diri dalam gelita bukak katup bukak katup lampu sebelum selepas mengetik gambar …

Puas hati ….

* lompat bintang *

IMG_7386.

.

.

Dah 17 tahun jadi warga kota..

Tak pernah sempat nak ke Tasik Simfoni tepi Suria KLCC ni

Symphony Lake Suria KLCC

Dah alang-alang sampai..

Jom duduk bersila sorang-sorang tepi tasik..

Pada setiap jam , dalam 10 minit  , akan ada lagu mengiringi air pancut ini ..

Habis je lagu .. jangan risau ..

Masih berwarna warni lagi pancutan airnya..

Cuma tak ada lagu je ..

IMG_7422

.

.

.

IMG_7424

.

.

.

Lama jugak dok melayan Tasik Simfoni ni ..

Don wori .. Tak ada nyamuk tapi ..

IMG_7426

.

.

.

Ok ..

Ada hadiah GIF ..

Nah …

anigif.

.

.

.

Advertisements