SINGAPURA 2015 : TEPIAN SUNGAI SINGAPURA [ 2 ]

.

.

.

.

Sambung jalan-jalan tepi Sungai Singapura

Andersen Bridge

Yang kereta F1 berdesup lalu masa race

IMG_6902

.

.

.

Mari cari patung Merlion

IMG_6903

.

.

.

Hari Cuti Umum

Nampak kepala orang je kat bawah sana tu ..

IMG_6904

 

.

.

.

Saya panggil derian besar ..

IMG_6907

.

.

.

Dah 3 kali turun Singapura

Masih ada lagi ‘ unfinished bsiness’

Masih tak sempat jugak nak naik atas sana tu ..

IMG_6908

.

.

.

Padang bola terapung

Eye On Singapore

IMG_6909

.

.

.

Malam-malam cantik duduk belah sini ni..

Ada light and music show

IMG_6910

.

.

.

IMG_6911

.

.

.

Inai buat malam tadinya kat rumah perantin

IMG_6914

.

.

.

Hadoiii..

Penat lah nak suruh minah ni bergambar elok-elok!!

IMG_6916

.

.

.

Kann… kann… kannn..?!

Macam derian

IMG_6917

.

.

.

Singapore skyline

IMG_6918

.

.

.

IMG_6919

.

.

.

Tepek gambar satu..

Satu-satu nya gambo sendiri dalam kamera ..

Lupa nak ambik gambo sendiri ..

IMG_6927

.

.

.

IMG_6933

.

.

.

Double Helix Bridge

IMG_6934

.

.

.

Art  Science Museum

Tak masuk tapi

IMG_6936

.

.

.

Penat dan panas dan lapar gila masa ni..

IMG_6939

.

.

.

IMG_6940

.

.

.

IMG_6941

.

.

.

IMG_6943

.

.

.

IMG_6944

.

.

.

IMG_6958

.

.

.

IMG_6959.

.

.

Dahh ..

Jom masuk dalam tempat kedai-kedai mahal ni ..

Beli sanwich .. air mineral ..

Buat makan tengahari ..

Cukup … kenyang .. Alhamdulillah

Senang bawak Dak Nina ni jalan-jalan ..

Jumpa ni

The Vortex ..

1

.

.

.

Hah !!??

Dah boleh ‘ embed ‘ video dalam wordppress ??

Tanpa link ke you tube..?

Perchuma ???!!!

Sejak bila boleh ni??!!!

.

.

.

Dah ..

Sambung esok ..

.

.

.

.

 

Advertisements