PULAU PINANG [ III ] : STRAITS QUAY

.

.

.

.

Sebenarnya

Saya ke Pulau Pinang untuk satu konferens

Seperti biasa

Banyaklah rencangan perlencongannya kalau dah ke tempat orang tu..

Hotel tepi laut Pantai Tanjung Bungah

Hotel 4 Points Sheraton

1

 

.

.

Laut macam tak ada sesiapa yang mandi

Pantai cantik !

Banyak kulit siput cantik-cantik!!

2

 

.

.

Saya roger-roger Mereka

MakCikKantin dan Uncle Troy

Mereka datang ambik saya ..

Pertama kali jumpa mereka ni..

Nampak tak ? Nampak tak ?

Cantik tak beg tu ?!

Kalau nak order .. sila kontek McKantin di blog nya..

Type je McKantin.. Sure jumpa ..

3

 

.

.

Straits Quay

[ Dulu-dulu .. er.. tak lah dulu sangat .. saya baca ‘quay’ tu ‘ kuey ‘

 

 

.

.

Kalau ada duit berlebih boleh beli kapal layar dan parking kat marina ni..

4

 

.

.

Sesekali pandang..

Macam kat obersi pulak kan!!

6

 

 

.

.

Kawasan ni luas

Tempat makan , happenning malam-malam

Siang-siang .. boleh sewa basikal pusing-pusing keliling

.

.

Parking kereta .. lepas tu masuk kapal ..

7

 

 

.

.

.

8

 

.

.

.

9

 

.

.

.

.

.

 

 

 

Advertisements