ARTSPHERE 20/8TY DI THE ATMOSPHERE : GROUND FLOOR

.

.

.

.

Sambungan gambar-gambar di Art Sphere 20/8ty di Atmosphere di Seri Kembangan

Ada peta

Ada pamphlet

Boleh ambik dan guna dan cari mural-mural ni..

1

.

.

.

Mula-mula tak perasan

Dah nak balik baru perasan

‘ Melepas ‘ !!

2

.

.

.

Banyak yang kami jumpa

Tak semuanya lah tapi..

Ada jugak yang tersorok..

Celah-celah tiang ..

Atas lantai

Dalam link bridge ..

3

.

.

.

Ni yang No 1 kat dalam peta

Yang paling besar

4

.

.

.

Ada peraduan..

Malas pulak rasa nak meng-upload kat fesbuk ..

Jarang bukak fesbuk sebenarnya…

.

Yang semua-semua gambar kat bawah ni adalah di tingkat bawah The Atmosphere

5

.

.

.

Yang ni memang saya tak paham..

6

.

.

.

7

.

.

.

8

.

.

.

9

.

.

.

10

.

.

.

11

.

.

.

12

 

.

.

.

13

.

.

.

14

.

.

.

15

.

.

.

Korek lubang idung dia!!

16

.

.

.

17

.

.

.

18

.

.

.

Yang ni betul-betul tepi kedai roti canai..

Ramai lak orang tengah makan

Tak de nya DakRock nak berlakon menebor roti kat depan-depan orang tu!

19

.

.

.

20

.

.

.

Pukul 10 pagi

Langit sangat biru!!

21

.

.

.

22

.

.

.

23

.

.

.

24

.

.

.

25

 

.

.

.

26

.

.

It was fun!!!

Ramai jugak orang yang datang ambik gambar kat sini.

Saya tau tempat ni masa baca kat Sokkabar pasal ni..

Dua tiga minggu lepas..

.

.

.

.

.

Advertisements