ARTSPHERE 20/8TY DI THE ATMOSPHERE

.

.

.

.

Pagi Satu Haribulan Satu Tahun Dua Ribu Empat Belas

Saya dan BudakRock pergi menyiasat tempat ini …

Art Sphere 20/8ty

Di Atmosphere di Seri Kembangan Selangor

Ada 20 orang artis

Yang menghasilkan 80 karya Mural

Koleksi terbanyak mural di Malaysia

.

.

.

1

.

.

.

Kalau nak pergi ..

Pergi pagi-pagi

Kalau tengahari buta..

Berdenting panasnya !!

Ini semua adalah di bahagian luar , belah kanan

2

.

.

.

Ada banyak kedai

Tak banyak yang dah bukak tapi.

Ada satu restoren masakan Indonesia..

Ada satu cafe..

3

.

.

.

Bila nampak pelekat ini..

Pandang ke arah yang sana…

4

.

.

.

Puas saya pujuk dia berlakon..

Akhirnya nak jugakk..!

5

.

.

.

Terjebak sanma..!

Hahahahaa..

6

.

.

.

Ada roket!!

[ BudakLast panggil ‘reket’ badminton ‘roket] !!

7

.

.

.

8

.

.

.

9

.

.

.

Tak tau lah kenapa dia macam nak gaduh dengan mak itik tu!!

10

.

.

.

11

.

.

.

12

.

.

.

Teh Tarik Kaw satu Mamak !!

13

.

.

.

Peww Peww Pewww!!

14

.

.

.

15

.

.

.

Ni mural yang paling cekci !

16

.

.

.

Nak tau siapa artisnya..

Boleh scan QR code ni..

Ada kat dinding sebelah karya muralnya …

17

 

.

.

.

Ada banyak lagi gambar !!

Sat na…

Cheq sibuk sikit awai-awai tahun ni…

.

.

.

.

Advertisements